040 - 653 03 03 info@smesolutions.se

SERVICE & INSTALLATION

support3

För att säkerställa bästa möjliga upplevelse och leveranssäkerhet färdigställer och levererar alltid SME Solutions er beställning. Alla nya och framtida beställningar sköts genom din personliga kontakt hos oss.

Installation

När du får en leverans med beställningar gjorda hos oss, levererar vi alltid en färdig produkt till er som kund. Tillsammans med er personliga kontakt hos oss gör ni upp hur er växel skall se ut i form av välkomstmeddelande, telefonkö, meddelandefunktioner, öppettider och så vidare. När vi sedan levererar till ert företag, är allting färdigställt och förpackat, vilket innebär att ni som företag erhåller en produkt som alltid är redo vid leverans. Detta går hand i hand med vår affärsidé, att ni som kund alltid ska kunna fokusera på er kärnverksamhet.

Service

Alla nya och gamla kunder får alltid tillgång till vår service & supportavdelning som hjälper er i de frågor och utmaningar ni önskar hjälp med. Hos oss  får ni en dedikerad kontaktperson som alltid är till ert förfogande.

Telefoni och IT går numera hand i hand och beroende på hur intresserad och insatt man är styr också ens kunskap. Hos oss skiljer vi inte på kund och kund utan våra kunder får samma hjälp och förutsättningar – nämligen möjligheten att välja vilken typ av supportkund man vill vara.

Som kund hos SME Solutions finns det två typer av supportavtal, vilka lämpar sig till företag oavsett storlek och kunskapsnivå.

Det varierade supportavtalet

Det varierade supportavtalet riktar sig till de kunder som i princip är självgående. De få gånger man behöver hjälp med sin växel kan exempelvis vara vid stora högtider som nyår, påsk och midsommar, vid årets övriga månader kan man själv gå in och ändra växeln genom applikationer och webbgränssnitt utan vidare hjälp från oss.

Det fasta supportavtalet

Det fasta supportavtalet innebär månatligen support hos SME Solutions. Så fort ni har frågetecken eller utmaningar med er växeltelefoni kontaktar ni oss, så hjälper vi er. Ni får ett dedikerat supportnummer där vi alltid är nåbara och oavsett om ni behöver hjälp med installation av ny hårdvara eller ändra meddelanden, öppettider i er växel så hjälper vi er med detta.  Detta avtal riktar sig framför allt till de verksamheter där tiden för ovanstående typ av ändringar inte riktigt räcker till och man istället önskar hjälp med detta.

Behöver ni supporthjälp eller önskar bli supportkund hos oss?

HELHETSLÖSNING

PERSONLIG SÄLJARE | TELEFONILÖSNING | HÅRDVARA  INSTALLATION | UPPFÖLJNING | SERVICE

Skrittgatan 8
213 77 Malmö

040-653 03 03

Få en kostnadsfri analys

Fyll i formuläret nedan så kontaktar en av våra medarbetare dig inom kort.

Vi har mottagit ditt meddelande!